Bergstadcupen - Infobrev 21. juni

VELKOMMEN TIL BERGSTADCUPEN 2018

Det er med stor glede vi nå kan ønske dere velkommen til Røros og Bergstadcupen 2018. Velkommen til spillere, trenere, ledere, dommere, foreldre/foresatte og andre fotballinteresserte. Velkommen til en Bergstad som har gjort klart til fotballfest på Øra Stadion.

Nettsidene, www.bergstadcupen.no, er tilpasset smarttelefoner og skal gjøre det enkelt å finne fram i kampoppsett, program og annen informasjon dere måtte søke etter. Vi henviser alle hit for å finn oppdatert informasjon. Sluttspillkampene vil ikke henges opp i sekretariatet. Vennligst følg med på nettsidene.

Det sosiale programmet er også klart. Alle som har kjøpt sosial pakke/A-kort får tilgang til klatring, frisør, diskotek, aktiviteter på Doktortjønna samt div. aktiviteter og konkurranser på Øra. Ved fremvisning av deltakerbånd gis det også rabatterte priser på bowling, laser og div. spill/aktiviteter på Rabalder, badeland på Røros Hotell, og på fotballgolf på golfbanen. For mer informasjon om det sosiale programmet, se www.bergstacupen.no/sosialt.

Arbeidets Rett kommer til å streame deler av turneringen på www.retten.no. Del gjerne dette med de som blir hjemme.

Under følger flere detaljer for oppmøte, innsjekk, kamper, bespisning og så videre.

Da gjenstår det bare å ønske dere alle velkommen!

 

Anne Luksengård Mjelva

Leder hovedkomiteen

 

Detaljert informasjon om Bergstadcupen

 

Frammøte
Ved ankomst skal alle lagledere i sekretariatet i Verket Røros. Her registrerer dere inn laget, sørger for oppdatert navneliste og sier fra om eventuelle endringer. Her får dere også innkvarteringslister.

Kampoppsett
Kampoppsett for hele cupen ligger tilgjengelig på nettsidene våre www.bergstadcupen.no

Det er lagledere/treneres ansvar å holde seg à jour med når kampene skal spilles.

Overnatting
Ingen får vite innkvarteringssteder før innsjekk i sekretariatet dersom det ikke er nødvendig av hensyn til logistikk mm. I så tilfelle, ta kontakt med innkvartering@bergstadcupen.no. All innkvartering er på Røros og i gangavstand fra banene på Øra. Lagleder skal kvittere inn og ut nøkler i sekretariatet ved ankomst og avreise. Minst en voksen må overnatte sammen med spillerne. Overnattingsstedet skal forlates i samme stand som ved ankomst. Lag som ikke overholder dette vil bli etterfakturert med kr. 1.000,- for det merarbeid arrangør påføres. 

Husk

  • Vennligst ikke bruk én dobbeltmadrass per person på innkvarteringen. Plassen som beregnes på overnattingsstedene er for enkeltmadrasser. Vi har ikke rom på Røros VGS pga. oppussing i år, samt en barnehage mindre. Vi ber om forståelse for at vi må benytte den plassen vi har så godt vi kan til overnatting.
  • Minst én ansvarlig voksen skal være tilstede når rommet er i bruk
  • Ved ankomst: Bord/stoler stables i klasserom/oppholdsrom inntil vegg
  • Fotballsko og andre utesko skal ikke brukes inne, men tas av ved hovedinngang/i yttergang
  • Ro kl. 23.00 på fredag og 23.30 på lørdag
  • Alle skoler: rommene vil ikke bli låst under cupen. Bergstadcupen tar ikke ansvar for verdisaker på rommene
  • Ansvarlig person skal gjøre seg kjent med alle rømningsveier. De skal også gjøre seg kjent med bruken og plasseringen av aktuelle brannslukningsutstyr som finnes i bygget.
  • Fjern eller varsle om brannfarlige forhold (tørking av klær, tildekking av varmeovner mm.)
  • Bruk av tennkilder samt levende lys er forbudt
  • Røyking er forbudt i hele bygget
  • Før utsjekk: Rommet skal kostes og ryddes – og forlates i den stand det var ved ankomst. Rommet skal godkjennes av vakt før avreise!

Sikkerhet
Egne døgnvakter er utplassert på skolene. Husk likevel å passe godt på dine eiendeler under cupen! Det er svært viktig at sekretariatet blir varslet, hvis ”uønskede” situasjoner oppstår. Vi ønsker at alle deltagere under cupen skal trives, slik at Røros også blir valget neste år.

Bespisning
Alle måltider serveres i Verket Røros. Følg skilting. For trivselens skyld ber vi om at alle hjelper til med å holde orden i spisesalen. Servering av spesialkost skjer fra egen stasjon. Si fra til kokken om det skulle være noe.

Spisetider

Fredag 22.juni      

Kveldsmat

18:00 – 21:00

     

Lørdag 23.juni      

Frokost         

07:00 – 09:00

 

Lunsj

13:00 – 15:00

 

Middag

18:00 – 20:00

Søndag 24.juni     

Frokost         

07:00 – 09:00

 

Middag

12:30 – 15:30

Dersom spisetid kolliderer med kamp ta kontakt med kokkene direkte under måltidet før for avtale om hvordan dette kan løses.

Enkeltbilletter for cupdeltakere som ikke har A-kort/Røroskort og ønsker å kjøpe mat:

Måltid                  Voksen Barn/Dugnad

Frokost                 75,-                        55,-

Lunsj                     75,-                        55,-

Middag                 125,-                      95,-

Kveldsmat          75,-                        55,-

Enkeltbilletter kjøpes i sekretariatet.

Åpningstider sekretariat

     

Fredag 23.juni 

 

15:00 – 23:00 

Lørdag 24.juni 

 

07:00 – 23:00 

Søndag 25.juni 

 

07:00 – 16:00 


I sekretariatet kan det kjøpes ekstra A- og B-kort, samt enkle matbilletter. Her får dere også all annen informasjon dere måtte trenge.

Betaling

Sørg for at dere har betalt for både påmeldingsavgift og tjenester før dere kommer. Dette må være i orden før nøkler kvitteres ut.

Vi bruker iZettle på Bergstadcupen, og vi tar kort både i kiosk og i sekretariatet.

 

Camping

Egen informasjon sendes ut til alle som har bestilt camping. Husk at alle campinggjester må sjekke inn i sekretariatet FØR man stiller opp sin vogn/bobil.

Program  

Programmet finner du her: http://bergstadcupen.no/index.php/2015-04-17-08-39-47/program-2018


Viktige telefonnummer

Sekretariat         tlf. 93 23 90 93

Røde Kors           tlf. 99 51 60 80

Legevakt             tlf. 116 117

Øyeblikkelig hjelp

Brann                    110

Politi                      112

Ambulanse        113


Premiering
Alle lag som deltar får diplom med lagsbilde til alle lag. Derfor er det veldig viktig at alle lag møter opp for å ta bilde på Øra ved bane 13 og 14, lørdag mellom kl.13:00 - 16:00. De lag som ikke møter for fotografering i denne perioden får ikke diplom med lagbilde. Utdeling av diplom fortløpende søndag ved Scenen på Øra kl. 12:00 – 16:00.

I klassene GU/JE 13 år og GU/JE 14 år er det lagpremie for 1., 2.og 3. plass. Premieutdeling ved scenen på Øra fortløpende etter finalekampene søndag. Husk å melde fra etter siste kamp.

Hittegods
Gjenglemt tøy vil under cupen blir oppbevart i sekretariatet. Etter cupen kan forespørsel om gjenglemt tøy gjøres pr. e-post: post@bergstadcupen.no.

Sosiale arrangementer
Ved kjøp av A/B-kort inngår adgang til sosiale arrangement. Det er i år ikke mulighet til å delta på sosiale aktiviteter uten å løse inn A– eller B-kort.

Sosialt program finner du her: www.bergstadcupen.no/sosialt. Merk at noen aktiviteter må bookes og har begrenset antall plasser.

Kampene
Alle kampene spilles på Øra stadion i gangavstand fra innkvartering og bespisning.

Hjemmelag i kampene stiller med ball. Ved draktlikhet stiller bortelag med reservedrakter eller vester.

Kampresultater blir fortløpende oppdatert her: https://www.profixio.com/matches/bergstadcupen-2018

Dusjtider

For å sikre at alle lag får nok varmt vann å dusje i, må alle lag melde seg i sekretariatet for å få tildelt dusjtider i Verket Røros.

Vi gjør oppmerksom på at lag som ikke har A-kort ikke får dusjtid i Verket Røros men må benytte seg av dusjanlegget på Øra Stadion.

Parkering
Det er noe parkering på Øra stadion, men vi oppfordrer alle lag til å la bilene stå i helga. Det er gåavstand til alt på Røros. Det blir enklere for alle om dere lar bilen stå, men må dere bruke bil ber vi om at dere er ekstra påpasselig. Det er mange, barn og unge, rundt om på veiene denne helgen.

Sanitet
Røde Kors er på plass på Øra stadion, plassert mellom kunstgressbana og gressbanene.
Telefon: 995 16 080

Vær
Vi ber dere om å være forberedt på all slags vær, og sjekk gjerne værmeldinga. Vi kan ikke garantere sol og sommer i juni her på Røros, så pakk gjerne med ull og godt med varme uteklær.

Ellers oppfordrer vi til å sjekke www.bergstadcupen.no og følge med på våre Facebooksider for oppdatering.

Ha en fantastisk cup!

 

 

Kart.JPGBanekart 2018.jpg

 Banekart

 

 

 

 

 Våre hovedsamarbeidspartnere

Rørosbanken logo  Sport1roros.JPGRøros Everk logo    

 

 

Våre Cupsamarbeidspartnere: