Sekretariat

Sekretariatet ligger inne i Verket AS, flerbrukshallen, rett ved inngangen til matsalen, og er bemannet fra kl. 08.00-23.00 fredag, fra kl. 07.30-23.00 lørdag og kl. 07.30-etter siste kamp søndag. På torsdag for NEAS Microcup og Dagscup er sekretariat på Øra.

Sekretariatet er Bergstadcupens informasjonssenter – både for egne medarbeidere og for tilreisende. Sekretariatet har oversikt over blant annet:

  • Alle deltakende lag med lagledere og kontaktinformasjon
  • Overnattingssteder( ligger på profixio for ditt lag også)
  • Utlevering av konvolutt med A-kort og avtale for overnattings rom/sted)
  • Cup-program( finnes også på hjemmeside)
  • Hittegods(vi oppfordrer alle til å merke det dere har med på cupen)
  • Dusjetider bestilles i sekreteriatet.(kan ikke forhåndsbestilles på mail, men må bestilles fysisk i sekretariat)
  • Salg av matbonger for enkelt måltider
    priser:
    Frokost: barn 75 kr/ voksen 100kr.
    Lunsj: barn 75 kr/ voksen 100kr.
    Middag: barn 100 kr/ voksen 120kr.
    Kveldsmat: barn 75 kr/ voksen 100kr.Sekretariatet har også ansvar for garderobevaktene, det er satt opp kvinnelig vakt på jentegarderobene og mannlig vakt på guttegarderobene. Deres oppgave er å sørge for at garderobetider blir overholdt, og at det holdes rent og ryddig.  
  • Sekretariatet er også møteplass for beredskapsgruppe ved alvorlige/uønskede hendelser og evakueringsmøteplass.

Sekretariat ansvarlig:
Mob: +47 
E-post: sekretariat@bergstadcupen.no

Dusjing i Verket

Dusjing foregår i Verket for de som ikke har dusj/ eller nok dusjer på sine overnattingsteder.

Dusjing bestilles i sekretariatet pr. dag så man kan ikke booke seg dusj tider for hele helgen dag 1.

Respekter dusj vaktene og dusj tider, det er mange som skal dusje så vis hensyn.

Sørg for at dusjen ser ut som når dere kom.